شیوه بازگردانی کالا

شیوه بازگردانی کالا

شیوه بازگردانی کالا (ویژه صندلی ماساژ برند Lotos)

ما در برند Lotos به رضایت کامل مشتریان خود پایبند هستیم و بر این باوریم که خرید یک صندلی ماساژ باید تجربه‌ای مطمئن، دلپذیر و همراه با آسودگی خاطر باشد. به همین منظور، شرایطی ویژه برای بازگردانی کالا در نظر گرفته‌ایم تا شما با آرامش خاطر، انتخاب خود را نهایی کنید.

مهلت تست ۲۴ ساعته

پس از خرید صندلی ماساژ، مشتریان عزیز ۲۴ ساعت فرصت تست و بررسی کامل محصول را دارند. این بازه زمانی به شما امکان می‌دهد تا عملکرد صندلی را در محیط منزل یا محل کار خود به‌خوبی ارزیابی کرده و از کیفیت، راحتی و کارایی آن اطمینان حاصل نمایید.

شرایط بازگردانی

در صورتی که در طول این ۲۴ ساعت، به هر دلیلی تصمیم به بازگردانی محصول بگیرید، تنها کافیست شرایط زیر رعایت شده باشد:

1. کالا در سلامت کامل فیزیکی باشد

صندلی نباید دارای ضربه، زدگی، پارگی، خراشیدگی یا آثار استفاده نادرست باشد.

2. عدم استفاده از برق ناسالم یا نوسان‌دار

استفاده از برق غیراستاندارد که موجب آسیب به قطعات الکترونیکی صندلی شود، مشمول شرایط بازگشت نمی‌باشد.

3. محصول از نظر ظاهری و عملکردی کاملاً سالم باشد

کلیه اجزاء و قطعات جانبی (در صورت وجود) باید به‌صورت کامل و بدون آسیب بازگردانده شوند.

فرآیند بازگردانی چگونه انجام می‌شود؟

1. مشتری طی ۲۴ ساعت پس از تحویل، درخواست بازگشت کالا را به تیم پشتیبانی اعلام می‌نماید.

2. کارشناس فنی برند Lotos در زمان تعیین‌شده به محل مراجعه می‌نماید و بررسی کامل فنی و ظاهری را انجام می‌دهد.

3. در صورتی که صندلی مطابق با شرایط بالا باشد، فرآیند بازگردانی تأیید شده و وجه پرداختی طبق قوانین طی مدت زمان مشخص به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

نکات مهم:

• هزینه‌های مربوط به ارسال و بازگشت کالا در شرایط بازگردانی به‌عهده مشتری می‌باشد، مگر در مواردی که نقص یا ایراد از سمت شرکت تشخیص داده شود.

• در صورت تشخیص هرگونه آسیب یا استفاده ناصحیح، امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت